sobota, 5. októbra 2013

Insta - september

Ahojte :)

Sedím tu a píšem recenzie, ktorých mám nehorázne veľa naplánovaných a budem rada ak stihnem aspoň polovicu aby to tu konečne nespalo. Robím si už aký-taký systém v škole a voľnom čase. A taký oddychový článoček dám hneď teraz aby ste aj tí, čo nemáte instagram mohli nahliadnuť do toho ako vyzeral môj septmeber. Presnejšie druhá polovička septembra - tá školská. Ak vás to zaujíma, budem len rada :)

Fotka o zrkadlo ešte doma pred zápisom do školy :D 

Prvý mega kufor :) Teraz sa stále domov vláčim s takým menším ale aj tak je veľký, no mám veľa kníh tak bohužiaľ :(

Aaa moje úplne nové letisko na inťáku :D Ale aj tak sa mi tam fajne spí. Tie nálepky nad posteľou tam už boli. Dobrý nápad ale stále si chcem kúpiť inú tapetu na to miesto :) 

Večerný výhľad na hlavnú pred inťákom :)

Ráno je teplo v župane + provizórny účes, kým sa namaľujem :D Aj tak mi je ten župan straašne veľký. Nečudo keď je XL :/

V utorok tuším som bola asi na hodinku a pol pozrieť na jeden festival. Ľudia sa bavili ale hudba nebola presne moja šálka kávy. Niečo na spôsob Kabát a AC/DC. To je moc :D 

Biofyzika - učenie sa na písomku. Ten Rajec Dojčenská voda je ináč aký fajný. Chutí ešte niekomu čistá voda tak veľmi ako mne? :D A ževraj nemá chuť, tsss....

A na záver križovatka, ktorou každý deň chodím a musím čakať aspoň na 3 semaforom. Čo z toho, že blízko bývam keď na výťah z 12. poschodia čakám 5 minút a na prechode ďalších.. Zarátam ešte cestu a vyjde mi, že musím ísť aj tak polhodinu pred začiatkom výučby :/


12 komentárov:

  1. no s tou cestou to nieje ktoviečo...viac sa načakáš kým tam prídeš :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je na tom práveže najhoršie :D Pre toto sa mi ani nechce cestovať, ak mám pravdu povedať :)

      Odstrániť
  2. Si nemuzu pomoct, si fakt krasna!:) :D v jakem meste mas koleje? nebo nejsi na výšce?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej ďakujem krásne za kompliment :D :) A jasné, som na výške na zubarine v Košiciach :) tam mám aj kolej, teda intrák :)

      Odstrániť
  3. Súhlasím s Eve si veľmi pekná. :) A tá tapeta sa mi veľmi páči, aj keď nie je tvoja. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem fakt :) Aj keď ja si to moc o sebe nemyslím :D :D a aj tebe sa páči tapeta? Hmm, žeby som fakt zvážila, že ju tam nechám? :D

      Odstrániť
  4. tapeta je pekna ja by som ju asi nemenila:))
    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslíš?? Akože teraz na zmenu ani nemám čas ale vedela by som si predstaviť niečo krajšie :D

      Odstrániť
  5. Si kočka ale nevyzeráš na svoj vek tipla by som ti tak 16-17 :D Ale to len podľa fotiek ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To fakt? :D a v buse teraz sa mi stalo, že si ku mne sadol jeden 17-ročný chalan a vykal mi :D

      Odstrániť
  6. Tá križovatka nie je náhodou fotená v KE ? :))

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť