piatok, 25. októbra 2013

Zápočtové obdobie

Ahojte :)

Prišlo prvé zlo - zápočty. Tento týždeň mám za sebou chémiu a latnčinu. Na výsledok sa ma ani nepýtajte, nemám rada ten pocit, keď sa človek učí ako blázon niekoľko hodín v kuse a na zápočte zistí, že to bolo plne zbytočné pretože vedel toľko, koľko by vedel aj bez toho zdĺhavého učenia. Čo už. Tieto predmety ma až tak netrápia.

V pondelok mám ale anatómiu, všetci svätí prosím stojte pri mne.  Tento víkend idem na sebe makať. Je mi veľmi ľúto, že sem máličko prispievam ale určite chápete, že škola je podstatnejšia :) Ak sa prebojujem do druhého ročníka, vynahradím to. Počula som, že vtedy je kopa voľného času. Teším sa na to :D

P.S.: Strašne mi vypadávajú vlasy, máte nejaký zázrak, ktorý zaručene pomáha? :)

Ako sa máte vy? Čo robíte cez týždeň? :)


5 komentárov:

  1. Je jeseň, každému viac vypadávajú vlasy :D ale skús jemnejší šampón... už aj ja som pár vecí skúšala, no nepomohlo mi to

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na vypadávanie vlasov mi pomáha menej stresu, zdravé jedlo a dostatok spánku ;) A je to bez zbytočnej chémie.
    Na blog som zanevrela úplne, tento začiatok roka je ťažký asi pre každého prváka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, bylo to nevyhnutelne z nekolika duvodu, a predevsim, ze uz o mem starem blogu vi az moc lidi, u kerych bych to nechtela, proto jsem se prestehovala.... novy blog viz odkaz na web :) diky, a snad se prijdes nekdy podivat.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hello I'am Chris
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    World-Directory 188 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding

    OdpovedaťOdstrániť