piatok, 22. novembra 2013

Revolúcia

Čaute lásky!

Opäť som po týždni doma. Situácia v mojom živote sa opäť dostala do normálu, práve tak ako vždy. Neviem či je to dobre, neviem či robím dobre, proste neviem a neriešim. Žijem si, pozorujem, príjmam čo mi to dá a robím rozhodnutia, ktoré nebudem ľutovať. Verím tomu. Kto neriskuje, nezíska. Je lepšie urobiť niečo než neurobiť nič a plakať nad tým, že sa lístok nepohol. Urobí to iba vtedy, ak zafúka vietor :) Ináč, že je už vonku riadna kosa? :D 


Veľmi veľmi si vážim vaše komentáre a to, že chodíte na môj blog aj teraz keď je tu viac-menej prázdno. Na recenzie nemám čas, ani vymýšľať nejaké prevratné články o niečom kozmetickom. Preto som sa rozhodla, že počas školy sa viac zameriam na všelijaké druhy článkov. Hlavne tie vykecávacie vždy keď bude čas :)  

Jedna z prvých vecí, čo robím keď prídem domov je to, že si zahrám na gitare. Zbožňujem to, na inráku gitaru nemám a takisto aj keby som mala bolo by dosť divné vyhrávať tam :D Je to pre mňa relax, odreagovanie sa od učenia a neviem ešte ako ale chcela by som sem hodiť niekedy aj nejakú tú nahrávku :) Snáď sa vám bude páčiť aa neohluchnete :) Je to dosť veľká časť zo mňa, aj dosť...ako to povedať ináč než pomocou slova - intímna? :D...časť dá sa povedať. Keď hrám a spievam vyjadrujem vlastne svoje pocity, ktoré však človek nepovie ale predsa čaká, že druhý ho chápe :) Som preto zvedavá aj na to, aké budú prípadné ohlasy :) 

V škole mám za sebou 10. týždeň. Končím 14. týždňom takže je to blízko. Moje Vianoce ani nebudú Vianoce :( no stále sa snažím držať sa nad vodou tým, že ak to zvládnem, ďalšie roky to vraj bude oveľa voľnejšie :) A po vyštudovaní 6 rokov ľudia!!! Predstavte si to, budem ako zubárka za vodou :) Pekná predstava a motivácia v jednom.

Idem si prejsť vaše blogy, niečo nové zistiť, pokomentovať prípadne zapojiť sa do giveaway ak na nejakú natrafím :) Na Vianoce všetko poteší ;)



8 komentárov:

  1. Obdivujem odhodlanie študovať zubarinu :D držím palce

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Ono to video nebude celkom video...:) Bude to hlavne o zvuku :)

      Odstrániť
  3. Ty studuješ na zubařku? Ty jo, já se zubařů bojím! :D
    Těšim se na tvé články:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja sa bojím :D To je na tom najlepšie :D

      Odstrániť