sobota, 9. novembra 2013

To čo by sme mali urobiť...

Ahojte :)

Komentáre so žiadosťou o myšlienkové články ma pri minulom poste veľmi potešili. Ďakujem vám. A hlavne teraz, keď mám momentálne v hlave asi milión myšlienok za minútu. Preto aj táto situácia ma núti dostať von práve túto chvíľu a stav, ktorý vládne mojej mysli.


Je o situácii, v ktorej sa občas ocitne každý. Padá do niečoho znova a znova, stále veriac, že sa niečo zmení. Keď už prichádzajú posledné kvapky, ktoré naplňujú pohár trpezlivosti a každú chvíľu čakáte kedy sa preleje je to vážne. Viete, že už ďalej nepôjdete, že už v pohári proste nie je žiadne miesto aby niečo kvapkalo ďalej a v duchu si to stále želáte. Každú tú kvapku bolesti, bohužiaľ.

Asi som vo fáze, keď som len odsunula pohár spod kvapkajúceho kohútika ale stále ho nevyliala. Premýšľala som o tom ako to urobiť, či ho vylejem len tak do umývadla, alebo do zeme, veď ona to všetko vstrebe alebo nainfikujem nejakú rieku? Došla som aj k tesnému uskutočneniu plánov a nakoniec som to nikdy neurobila. Nikdy som ju nevyliala a ja neviem prečo. Vlastne...viem. 

(...but I, I keep on running/ I´m building bridges that I know you never wanted/ look for my heart, you stole it away/ now I´ll never sing the road that I could take...)
One Republic - Burning bridges 

Opäť platí, že ten, kto si niečím takým prešiel dokonale chápe túto moju metaforu. Nikdy nepíšem veci úplne narovinu, na blog určite nie ale predsa sú toto pocity, ktoré pútajú moje myšlienky a hrajú sa s nimi. Vyskúšala som aj spôsoby ako sa ich zbaviť, proste ich vypnúť. Priznávam, fungovali, ale len chvíľkovo a vzápätí sa vrátili v ešte silnejšej forme. O to viac nad niečím premýšľate, ako veľmi vám na tom záleží. 

Budem veriť vo vieru, pretože to jediné ma vedie a drží nad vodou :)


6 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Možná ale,až tohle všechno skončí,si na to jednou vzpomeneš s úsměvem na tváři a uvědomíš si,že Tě to spoustu věcí naučilo:)a najdeš na tom ty pozitivní věci:)a nakonec za tuhle zkušenost budeš i možná ráda:)Chápu Tě:)a dokážu si představit,jak těžký to je:/ale vím,že všechno překonáš a nakonec ten pohárek vyliješ:)Objímám a posílám tisíc úsměvů!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zaujímavý článok, ale všetko má 2 strany, negatívnu, no aj tú pozitívnu. A určite raz všetko zlé premení na niečo lepšie, čo za to stáť bude. Veď keď všetko je isté, niečo je možné... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. supr článek :P nenech se trápit klukama :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Chybí mi tvoje články! Snad brzy začneš zase psát :)

    OdpovedaťOdstrániť