štvrtok, 19. decembra 2013

Na toto som čakala!

Ahojtee!

Mám konečne po prvom semestri drahí moji. Najlepší pocit...hoci pri pomyslení, že skúšky ešte len budúú...whatever...žijeme prítimnosťou :) A bilancia?

Všetky zápočty som urobila nakoniec na prvý pokus. Aj keď... ten posledný bol vážne " o držku" (histológia). Zubarina nie je vážne ľahká škola. Keď som tu šla, stále mi nedala otázka, či je to tu vážne také strašné čo sa učenia týka ako sa vraví. A odpoveď, ktorú už viem? Je to možno ešte horšie :D Ale ten pocit keď to dáte... keď dáte zápočet, na ktorý sa musíte naučiť 100 stranovú knihu so samými latinskými názvami za 3 dni?? (nehovoriac o tom ako naštve keď viete, že iní sa toľko učia až na skúšku? ak vôbec :/ ) Soo good :) Povie vám to, že pre toto ste tu, pre to, že na to máte a nedáte si to vziať, a že človek ak chce, dokáže všetko ale najdôležitejšie je mať stále nadhľad a nič si veľmi nepripúšťať, ináč vás takáto škola jednoducho zloží. Psychicky aj fyzicky. Mala som možnosť vidieť dosť veľa príkladov okolo seba a nebolo to nič príjemné, pretože taký pocit nahlodá aj vás a depka je na svete. Myšlienkam ako sú tieto jednoducho treba povedať stop a nepustiť ich do hlavy (toto som sa naučila včera na chválach, ktoré som si konečne užila s pocitom voľna a slobody :) ) 

A čo ďalej? Mám kooopu vecí. Recenzie, články, fotky. Písala by som aj ďalšie príbehy zo školy ale neviem či by sa to už niekomu neunudilo tak uvidíme čo mi napadne. Zajtra idem domov a keď prídem venujem celý deň len blogu :) Chýba mi to, pretože si veľmi vážim, že ani napriek tomuto obdobiu ste na mňa nezabudli a klikáte sem. 
Ďakujem!

Na ochutnávku pridávam zopár fotiek s mini popismi, ktoré som už ani nepridávala na instagram. Ozaj kritické dni prišli :D 

BTW ľudia, ani som nevedela, že Beyoncé má nový album!! YES!

( dnes sme boli pozrieť výstavu ľadových sôch v parku na hlavnom námestí :) Fakt klobúk dolu pred tým, kto to vytesával...bol tam aj samotný Shrek alebo Šmoulinka :D )

( A zopár dní dozadu vyzeralo decembrové počasie v Košiciach aj takto :D )

( moje obľúbené (s)prostaglandíny - to nevadí, že neviete o čom je reč :D ja ešte stále tiež neviem :D )

( preparáty - na zápočte som si vytiahla tú fialovú srandu, ten krúžok aby som ho popísala, teda tenké črevo :D dostala som B, like a boss ;) )

( no a za túto foto ma moji spolužiaci dúfam, že neudajú a nebudeme sa súdiť :D je to po imatrikulácii a som veľmi vďačná za svoju skupinku...hlavne za dievčatá, ktoré sú fakt úplne úžasné a žiadne namyslené zubárky ako sa často "hádže do jedného vreca". Cítim, že aj vďaka nim som na správnom mieste a som šťastná, že som si vybrala práve túto školu :) Aj keď toto asi nikdy nebudú čítať tak ďakujem, že som spoznala hlavne teba Táňa a aj vás baby - Veronika, Monika, Miška, Nika a Maja :-*  spolu to zvládneme)



12 komentárov:

  1. Gratulujem Angi, že si to zvládla, viem, aký je to skvelý pocit. A keď vidím ten čas, že kedy si to pridala, tak sa ani nečudujem :D
    Ja som nakoniec tiež zvládla zápočty a lepšie ako som čakala :D Takže som maximálne spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Tak vážne to bola fuška a jééj som rada ešte aj za teba, že sa podarilo :) ;)

      Odstrániť
  2. tie sochy sú krásne :) a gratulujem k zvládnutiu prvého semestra :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bléé to vyzerá nechutne :D :D tie preparáty...
    ale tá socha zo Shreka nemá chybu. :D
    Teším sa na články :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ešte môžeš byť rada, že nesmieme fotiť v pitevniach, až to by bolo nechutné :D

      Odstrániť
  4. Jé:)už se mi začínalo stýskat.
    To je skvělý,gratuluju Ti:)a přeju hodně sil do dalších semestrů:)
    Ty sochy jsou perfektní:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si zlatá :) a ďakujem krásne za milý komentárik ;)

      Odstrániť
  5. Gratulujem k zvládnutiu skúšok. Skvelé ľadové sochy. :)
    Budem rada, ak sa zapojíš do mojej giveaway - http://fashionhappenss.blogspot.sk/2013/12/1-giveaway-firmoo-okuliare-1-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :) Bola som pozrieť na giveaway, okuliare sú úplne úžasné, no podmienky mi nevyhovujú :( facebook nerada ťahám do záležitostí s blogom a zdieľanie je až moc, tak prepáč, snáď nabudúce :)

      Odstrániť
  6. Gratulujem a teším sa s tebou... :) by si mohla aj nejaké tie príhody, by to bolo také oživenie... :) ale je to na tebe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som kľuudne dala :D zajtra si sadnem k tým článkom čo tu hodím tak porozmýšľam aj nad takým kecacím :)

      Odstrániť