piatok, 27. decembra 2013

Už je po Vianociach?

Ahojte :)

Opäť sa len učím a večer chodím von odreagovať sa. Začarovaný kruh. Stále si neviem predstaviť ako urobím skúšky keď mám pred sebou také napratané dni. Zajtra (teda dnes) mám nočnú v Tescu, potom idem na jednu oslavu (2 dni v keli) a Silvester detto :) No gratulujem si.

Občas mám chuť zobrať sa, na všetko sa vykašľať a ísť ďaleko. Nikomu nič nepovedať, nič si nebrať a ísť kde chcem ísť. Aj keď máme slobodnú vôľu a demokraciu nedá sa to, proste sa to nedá. 

Been dancing on them tables ain't got no cares, no sorrow...
(Beyoncé - Jealous)
Našla som si na albume tú svoju pieseň, úplne do detailov platná...

Dobre no, dáme asi to čo tu bude na každom blogu...čo som dostala od stromček? :D Ježiško mi priniesol asi to čo uvidíte na foto, no najviac som chcela hodinky, ktoré som si sama vybrala, objednala, ešte, že som nemusela ísť na poštu po nich sama a zaplatiť ich sama :D Deň bol taký nijaký, zbehol, samozrejme nesmelo chýbať ani učenie :/ 

Aaaa konečne mám tú Pulse od Beyoncé aj keď len toaletka ale poviem vám, že sa mi teraz tie vône nejak nazbierali. Mám svoj parfum Jordin Sparks ale teraz som prišla na chuť vôňam od Essence ( oni nemajú asi ani jednu zlú vôňu ! ) takže mám od Vianoc dve - foto (balíček Essence ako darček na mel.sk nesklamal :) ).

Ešte vám poviem, že aj nahrávku som chcela konečne dať lenže stále som sa nedokopala k tomu urobiť j ako video :/ musím to stihnúť do konca roka lebo ja si takto načas budem dávať asi stále :) Mám pripravený aj 100. článok, ktorý bude menší výlev. Asi predvčerom som prišla domov a mala som takú hlbokomyšlienkovú náladu o hodnotení tohto roka tak som to všetko napísala a fakt to budem skôr článok pre tých, ktorí radi čítajú tieto kecy ;) :D Ďakujem vám za to :) 

Na záver vsuvka ako sa učím :D Nemyslite si no, fakt sa učím a táto foto keď vznikla ani som nevedela, že zachytí aj tie štetce tak som si povedala, že to celkom dobre zachytáva moju situáciu s blogom. Mám ho a baví ma ale nemám veľa času kvôli učeniu ( zošit) :( A navyše treba mi porobiť nejakú fotky aby som si po dlhom čase dala na tom trápnom FB aj profilovku :/ :D 

Oooo a skoro som zabudla hoci aj tak som zabudla skôr :D - KRÁSNE SVIATKY MEDZI SVOJIMI NAJBLIŽŠÍMI, KAŠLITE NA PROBLÉMY, KTORÉ MÁTE, MILUJTE, ODPÚŠŤAJTE, NO HLAVNE ŹITE :) 

AMEN 


8 komentárov:

  1. Na Vánocích je stejně nejlepší předvánoční čas a těšení se:) Štědrý den většinou nedopadá podle našich představ, protože od něj moc očekáváme:/:)
    Za tou hromadou učení a za nespočitatelně hodin u učení strávených čeká něco úžasného:) Vydrž to!:) Chápu, že je to náročné, ale říká se, že na vysoké je nejnáročnější první rok a Ty už máš půlku za sebou:) Hlavně se nestresuj, všecko zvládneš:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To musím súhlasiť, predvianočné obdobie je asi to naj :) A ďakujem za podporu, nevzdám sa, čosii :)

      Odstrániť
  2. milý článok. Ja som tiež dostala ten darček z mel a suprovy bol. A ak sa smiem opýtať odkiaľ máš ten hrnček? Lebo niečo podobné hľadám len som žiadny taky zatiaľ žiaľ nenašla. Vopred ďakujem... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hejže? Oplatilo sa urobiť objednávku určite :) A hrnček mám z Martinusu :) Nájdeš ich buď v kamenných obchodoch (ja mám z Košíc) alebo objednaj proste cez net :) Majú veľký výber :)

      Odstrániť
  3. Áno, už sú za nami...Ja si našťastie vychutnávam sladké ničnerobenie a obzerám nové blogy...tvoj som si dala aj do favorites (konečne) takže sa teším na viac tvojich článkov :) Essence som prišla na chuť len nedávno a fakt sa mi tie ich vône páčia...Beoncé Pulse som dostala pred rokom a všetky parfumy od nej sú mega-super-špica-bombové!
    Hrnček a hodinky sú tiež prekrásne...

    Prajem ti, aby si si aspoň trochu zvyšok "sviatkov" užila, a hádam si nájdeš aj viac času...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééj, ďakujem za favs ;) Ja takisto som prišla na Essence len nedávno ale už sa ich tak skoro nepustím určite :) súhlasím aj s vôňami Beyoncé, to sú také moje, sladké vône všetko :)

      Odstrániť
  4. ďakujem ;) sledovať navzájom ? ;)
    http://alexxieofficial.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť