utorok, 21. januára 2014

Celé zle

Čaute :)

Dala som ku pozdravu smajlíka ale vôbec sa tak necítim. Odpustite mi, že vás zanedbávam, nemám čas na blog aj keby som chcela. Nemám čas sa ani poriadne najesť a efekt? Samozrejme žiadny. Ono v tom živote majú vážne šťastie hlúpi a nie tí, ktorí makajú...vážne si to začínam myslieť.

Mám 2 ťažké skúšky. Zatiaľ som nespravila ani jednu a moja psychika sa už vážne začína dotýkať bodu mrazu. Po prvom zlyhaní som si dosť prestala veriť, bola som zvyknutá učiť sa a mať aj nejaký výsledok a teraz sa len učím, učím, vstanem, učím, učím, spím, vstanem, učím a záver? FX škodoradostne smejúce sa v AIS-e. Po dnešnom dni už 2 FX mimochodom. Damn!


Tak asi preto tu veľmi neprispievam. Želala by som si aby to bolo ináč ale vážne sa nedá. Tešia ma však vaše komentáre, ktoré ste mi nechali aj emaily :) Nikdy som si nemyslela, že niekto bude rád čítam dianie v mojom obyčajnom živote a že svojimi článkami môžem niekomu skrášliť deň :) Mám jednu gitarovú nahrávku v zálohe, akonáhle z nej rýchlo spravím videjko hodím sem aspoň to ;)

Aaaa hej, skoro som zabudla. Vo februári mám ísť na ples, objednala som si šatky. Snáď na mne budú vyzerať tak pekelne dobre ako na tejto babe :D


Držte sa a majte sa lepšie ako ja ;)

27 komentárov:

  1. Na blog zkrátka nemůžeme mít vždycky čas:PŠaty jsou moc krásné:)

    Úplně Ti rozumím a chápu,jak náročné to je. Ale nevzdávej to!Ono se může chvílemi zdát,že je to všechno zbytečné,ale dřív nebo později se Ti všechna ta dřina vrátí. Vrátí se v podobě hezkých věcí a úspěchů:)Věř si!<3 Vím,že to zvládneš!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja v to verím, určite sa nevzdám, nemám to vo zvyku ale sklamaná som poriadne :) aa ďakujem za podporu :-* :-)

      Odstrániť
  2. odkud jsou ty šaty? :) drž seee :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odtiaľto http://www.coolmoda.sk/ .... majú aj koopec iných krásnych šiat :) a ďakujeeem ;)

      Odstrániť
  3. Juj moja... to je tak, raz si dole raz si hore... ale držím ti palce, ty to rýchlo vytiahneš. :) verím tomu.. a tie šaty sú naozaj krásne.. aj ty sem potom hoď takú sexi fotku :P :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako píšeš, raz si hore a raz si dole :) Veď sama to poznáš ale ja som rada, že ty si to hlavne zvládla...človek školu nejak pretrpí hoci je takisto podstatná ale mňa osobne vedia viacej zdolať citové problémy a ty si ich prekonala za čo máš môj obdiv :) Chválabohu, že ja mám teraz v tejto oblasti dobré obdobie...musím poklopkať :)
      Aaaa fotku sa posnažím hodiť ;)

      Odstrániť
  4. drž sa Ľudi... :) a hlavne sa nevzdávaj :) pekné šatky... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. juuuj, budeem :) nezvyk si prečítať na blogu moje meno :D

      Odstrániť
  5. Prvý semester je takmer všade ťažký, treba prísť na to, čo kto chce na skúškach počuť/čítať/vidieť. Ale snaha sa vždy vyplatí, uvidíš. Aj keby to malo byť na poslednýkrát, len treba vydržať. Držím palce, nech ti to všetko dobre dopadne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, to viem...ja sa budem snažiť ďalej snáď sa vážne dočkám :) ďakujem za pekné slová :)

      Odstrániť
  6. Držím prsty, súhlasím s Dalilou, že prvý semester je ten najhorší. Už sa to bude len zlepšovať! Nech sa darí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máte všetky pravdu...prvý je hrozný, len ho nejak prejsť...ďakujem za podporu...budem sa ďalej snažiť ;)

      Odstrániť
  7. Nič sa neboj, skúšky sa nakoniec podaria :) A tie šatičky sú skvelé, určite budeš vyzerať super! Potom sem nezabudni dať ako si vyzerala :)) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snáď áno :( ďakujeem...ešte stále mi ale neprišli, dúfam, že si zo mňa nerobia srandu a pošlú mi ich dovtedy...potom sa cvaknem :D

      Odstrániť
  8. Poznám ten pocit, pretože momentálne mám taký istý. Včera som zo skúšky odchádzala takmer s revom, pretože už mi to na druhýkrát nevyšlo, a to som sa fakt učila, len sprosté otázky a kopa ľudí, čo sa rovno zdvihla a odišla...Človeka to však vždy sklame, keď sa snaží a nič z tej snahy sa nevyplatí. Ale ostáva nám len zaťať zuby a pokračovať s úsmevom na tvári, aj keď máš chuť skrášliť úsmev docentke, ktorá vyzerá, že ušla z psychiatrie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidím, že ma chápeš potom :( Dnes som mala ďalší pokus tak čakám na výsledky...dúfam že ma opäť neprekvapí FX v AiSe :/

      Odstrániť
  9. Úplne ťa chápem, tiež som toto zakúsila tento rok...Makám, učím sa celé zle..ale držím ti palce, keď si si už toľkými vecami prešla tak to dáš :)

    Krásne šaty, bdueš vyzerať skvele!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tebe takisto držím palce! Človek si zaslúži odmenu za svoju drinu aby ho to motivovalo ísť ďalej :)

      Odstrániť
  10. mohla by jsi napsat článek svoji cestu střední školou? :) jaký byl pro tebe přestup ze základky, jak sis zvykala, kolektiv, učitelé a cokoliv? :) jsem ve druháku a je to pro mě pořád složité a náročné, je to kvůli hrozně moc věcem :) a hrozně by mě zajímalo, jak jsi to měla ty :) tak by mě takový článek moc potěšil, jestli to tedy není moc osobní pro tebe :) spíš mě tedy zajímá kolektiv a jestli sis tam našla blízké kamarádky a podobně :) a klidně i o vysoké škole, to mě taky moc zajímá :) ale jak říkám, jak se ti bude chtít:)) děkuji ♥ s láskou Peťa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peti super nápad :) Kľudne by som článok napísala ale musím si nájsť čas, zrejme až po skúškovom, dúfam, že sa nenahneváš :) Určite si to niekde poznačím a budem sa snažiť nezabudnúť :D

      Odstrániť
    2. To nevadí :) samozřejmě,až budeš mít všechno důležité za sebou :) na tvůj článek si vždycky ráda počkám :P a ráda ti to připomenu :D:P jo a dej nám vědět, jak jsi dopadla u zkoušek :)

      Odstrániť
  11. Odpovede
    1. We heart it je supeer ale bohužiaľ nemám vlastný profil :( Moje fotky môžeš sledovať zatiaľ len na instagrame pod prezývkou justangelity alebo klikni na ikonku Instagramu tuto na mojom blogu v pravom stĺpčeku pod followermi ;)

      Odstrániť
  12. http://www.casopislamour.cz/duse/412-andele-mezi-nami?page=0%2C0 zajímal by mě tvůj názor na tenhle článek? věříš tomu? :) (má to dvě strany, dole klikni na následující)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem o angelológii veľa, v článku píšu také základy, o ktorých som už počula alebo čítala a môj názor je asi ten, že anjeli ma fascinujú, verím v to, že sú to akísi pomocníci Boha, o ktorých žiadame aby nám poslal :)

      Odstrániť
  13. Lorna Byrne - vygoogli si ji :) nebo si přečti její tři knihy :) (http://www.knihcentrum.cz/exec/search.aspx?exps=Lorna%20Byrne&SearchType=1) díky těm knížkám by ses o andělech měla dozvědět víc:) ta paní odmalička vidí anděly:) když byla miminko, rodičům řekli doktoři, že je retardovaná..ale ne:)jen má zvláštní schopnost..právě o tom píše v těch knížkách..je to fantastické a neuvěřitelné♥ doporučuju!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Uz si dopadla dobre?

    Pozyvam na giveaway o ZNACKOVE PLAVKY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovedaťOdstrániť