utorok, 18. februára 2014

Nakupujete oblečenie cez internet?

Ahojte :) 

Ak čítate na blogu moje články mohli ste si už všimnúť, že veľa vecí si kupujem takisto cez internet. Baví ma nachádzať stále nové e-shopy s oblečením či bižutériou a takisto je veľa dobrých predávajúcich aj cez facebookové fanpage stránky. Netreba sa určite báť a skúsiť, pretože množstvo vecí, ktoré ponúkajú práve na internete nezoženiete nikde inde a navyše nemusíte nikde chodiť a neskôr nadávať ako vás bolia nohy a chrbtica.

Aj keď okey, niekedy práve o ten pocit chodenia a nakupovania po obchodoch ide čo? :D

Naposledy som si objednávala napríklad šaty na ples, je veľmi dôležité informovať sa presne o rozmeroch aby ste neriskovali, že vám príde niečo, čo vám nesedí. No teraz, si ma vlastne našiel iný veľmi pekný e-shop, kde nájdete presne to, o čom som písala vyššie. Originál, žiadne tuctové a veľmi pekné mladé dámske oblečenie na rôzne príležitosti. Môžete sa presvedčiť aj samy - http://www.my77.sk/ alebo ešte lepšie na facebook stránke ;) 

Pre tých, ktorí sa stále obávajú platiť prevodom peniažkov na účet je to výhodný spôsob dobierky, za ktorý zaplatíte 2,90 € a pri kúpe oblečenia nad 45 € je poštovné zdarma. Schválne začínam s touto informáciou, pretože ju hľadám medzi prvými po tom, čo si vyberiem určitú vec na internetovej stránke a nejedny obchodné podmienky vám to v popise zakryjú takým spôsobom, že sa k tomu ani nedopátrate. Tu to však nehrozí :)

Na stránke ma upútal najmä veľký výber šiat v ponuke. Od spomínaných netypických kúskov, na ktoré bežne nenarazíte po vkusné kokteilky za príjemné ceny. Pridávam zopár kúskov, ktoré ma najviac oslovili. Pozrite sa a nájdite si to svoje aj vy ;)

...posledný outfit je môj favorit ;) aaa tak počekujte a oprášte si svoj šatník na jar 2014 ;)

5 komentárov:

  1. pekné veci a aj ten eshop vyzerá dobre, nikdy som o ňom nepočula, ďakujem za tip... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je zač :) Ja som tiež rada, že o ňom už viem :)

      Odstrániť
  2. Fajn typ :-) Ja som tiež nedávno objavila super eshop a objednávam cez http://www.kuponyzdarma.sk/differenta-sk/ kde mám aj nejakú tú zľavu. Majú tam naozaj prekrásne veci, najradšej by som kúpila všetko...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fajn typ :-) Ja som tiež nedávno objavila super eshop a objednávam cez http://www.kuponyzdarma.sk/differenta-sk/ kde mám aj nejakú tú zľavu. Majú tam naozaj prekrásne veci, najradšej by som kúpila všetko...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moderné a nadčasové dámske oblečenie rada kupujem s pohodlia domova. Jar sa blíži - budťe jedinečná v nových modeloch.

    OdpovedaťOdstrániť