piatok, 28. februára 2014

Xperia Z1 - zadný kryt Challenge Accepted!

Ahojte dievčence!

Vopred sa ospravedlňujem za takýto príspevok, nezvyknem blog využívať na takéto účely ale možno sa nájde niektorá z vás, ktorá vlastní mobil Sony Ericsson Xperia Z1 alebo trebárs priateľ niektorej z vás vlastní. Objednala som si totiž tento kryt z ebay-u ale prišiel mi na zlý model mobilu :(

Stál má 7 € takže ho takto aj predávam, bola by som veeľmi rada ak by sa našla nejaká záujemkyňa :) Je úplne nový a je úžasnýý, len škoda, že nie pre ten môj mobil :(


3 komentáre:

  1. Je krásný, ale škoda, že takový mobil nemám a ani nikoho takového neznám:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď to, že aj mne sa veľmi páči ale nemám taký mobil :( :)

      Odstrániť
  2. Ahoj :) Sledujem tvoj blog a chcela by som sa ťa spýtať, lebo začínam blogovať, že či je tento blog fajn :) Ďakujem vopred za odpoveď :) kristinavanekova

    OdpovedaťOdstrániť