sobota, 29. marca 2014

Marcové wishlist inšpirácie

Ahojte :)

Viem, že to píšem strašne "skoro". Na konci marca marcový wishlist, to je také moje :D Veľmi často si prezerám na nete veci a vravím si, že mať tak dosť peňazí tak je to všetko moje. Na ploche sa mi nazbieralo zopár inspiračných foto, veci, po ktorých idem dajme tomu :) a tu sú...

Práve je podobná kabelka v NY, stojí 19,95 € Vravím si, že sa pokúsim zohnať aj lacnejšie tak uvidíme :) Verím si...

Tu mám zase problém s farbou, myslíte, že ako blondínke by boli najvhodnejšie žlté a oranžové odtiene? 

Tieto ľahučké šatky sú podľa mňa úplne bohovské :) K nejakým farebným silonkám, uff...Jednoduché veci mám najradšej...

Podľa mňa robí veeeľmi veľa aj telo tej baby na fotke, nielen plavky, no musíte uznať koľko z nás sa v tej babe chce vidieť - toľké z nás vlastne priznávajú, že to vážne nie je až tak o plavkách ako o postave :D 

Asi klasika a tuctovka čo? :D no nemôžem si pomôcť, páči sa mi. Mám len náramok ale už o chvíľu bude aj náhrdelník :)

Tento kúsok je viac-menej motivačný. Mám koženku na tento spôsob a hodila som to sem len preto, lebo po 1. krát keď som natrafila na túto rifľovú bundičku, cena 53 € u jednej baby ma skoro zabila. Preto som bola dooosť prekvapená keď u inej som ju našla len za 17,90 € To svedčí o tom, že keď nakupujete cez net treba vážne davať bacha aby ste neprerobili, neoklamali vás a radšej sa rozhodnúť pomaly a prehľadať všetko možné ;)

Mimochodom, ani by ste neverili aké ťažké je zohnať jendo obyčajné biele tričko s dlhým rukávom - NY, GATE, Terranova, Orsay...nič. Sranda. 

A nakoniec pridávam jednu fotku botasiek, ktoré som si objednala a tak už zmizli z môjho wishlistu. Sú krásne aj naživo a za cenu 22 € je to až príliš super :) Čo poviete vy? 

Zhodujete sa so mnou s niečím, na čo máte zálusk tiež? Prípadne, na čo práve striehnete v obchodoch? :)

9 komentárov:

  1. tie botasky sú krásne... :) a s tými plavkami máš úplnú pravdu, ale zasa ani samotné plavky nie sú na zahodenie... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie sú, nie sú :) len ktovie či by tak krásne vyzneli na každej babe :D

      Odstrániť
  2. Botasky sa páčia aj mne. Takisto tá džínsová bundička (som na ne troška maniačka), ale musím tu povedať, že raz som sa pekne okašľala pri kúpe topánočiek na mimib... Chňapla som prvé, čo som zbadala, lebo som si také želala, a keď som ich objednala, našla som ich u iných predajcov o viac ako polovicu lacnejšie :( No nič, som poučená z vlastnej chyby.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takisto sa mi to už stalo :) Preto som to tam aj napísala v tom zmysle :) V poslednom čase nakupujem cez facebook fanpage stránke, kde predávajú všelijaké kočky čo objednávajú zo zahraničia a musím poklopkať, že zatím všetko ako má byť :)

      Odstrániť
  3. Šaty a kabelka sú skvelé!
    Ja na biele tričká s dlhým rukávom chodievam do Kik. Je ale pravda, že ich potrebujem veľa (do práce) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kik? Ejha, akosi mi ani nenapadlo tam zájsť, väčšinou v Kik kupujem skôr také dekoračné veci a zošity tiež :D Ďakujem za tip :)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Hejže :) Keď človek hľadá vie na facebooku nájsť čokoľvek :D

      Odstrániť
  5. Brýle se mi nejvíc líbí ty oranžové,ale myslím si,že bys mohla mít kliďánko všechny:)Ty šaty jsou moc pěkné a naprosto s Tebou souhlasím - v jednoduchosti je krása:)

    OdpovedaťOdstrániť