štvrtok, 19. júna 2014

Druháčka

Ahojtee!!

Sen sa stal realitou. Ani neviem ako a celý tento rok zbehol. Letné skúškové obdobie bolo chválabohu úspešnejšie ako to zimné a 3 skúšky som urobila hneď na prvý pokus a tramtaradá mám voľno people!

Je to až divné, lebo voľno mám ešte len 1. deň a už neviem čo mám robiť. Ďalším negatívnym aspektom cez moje prázdniny to, že priateľ odišiel pracovať do Holandska a tak nemám ani najmenší plán ako tieto prázdniny vôbec strávim. Zvykla som si, stále niečo robiť a stále sa za niečím hnať, mať cieľ. Ako povedal v jednej časti Elen z Dva a pol chlapa :D : "Musím mať pred sebou mrkvu a za mnou palicu." A rozmýšľam teraz, kde nájdem tu mrkvu :D



Anyway, hlavná vec, že mám voľno a čas a priestor si urobiť plán ja SAMA a neísť podľa plánu, ktorí mi zadávajú iní a nie vždy ma baví (myslím tým školu :) ).

Môj plán asi zatiaľ vyzerá tak, že by som mala brať všetko čo príde ale zároveň mať stále hranice také aby všetko ostalo tak ako to je a bola som spokojná. Posledné obdobie som vážne spokojná a šťastná lebo cítim, že mám všetko čo chcem alebo všetko na čom mi záleží je v najlepšom poriadku a každý večer sa modlím a ďakujem za to všetko čím a hlavne kým som obklopená :)

A čo s blogom? Viete, že to tiež ešte neviem :D Samozrejme písať chceem, čím iným by som zabíjala čas ale nápady na články nemám. Musím sa do toho najprv znova dostať a verím, že prídu aj inšpirácie :)

Ed Sheeran a Sam Smith ma práve vážne berú! Počuli ste už Ed Sheeran - Don´t ?? To by ste mali!!

Máte plány na leto? :)

12 komentárov:

  1. ja tiež momentálne tiež by som rada niečo robila a nudim sa niekedy ,, a nepojdeš priatela pozriet do holandska?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak by cesta nestála 100 € tam a 100 € tak aj každý deň by som tam bola :D

      Odstrániť
  2. fakt ti gratulujem Ľudka, neskutočne rýchlo to zbehlo, celý tento školský rok :D a je super, že si späť na blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale ako fakt, bez srandy, neskutočnáá rýchlosť :D ako sa darí tebe??

      Odstrániť
  3. Gratulujem. :)
    Moji dvaja spolužiaci tiež idú o týždeň do Holandska brigádovať, akú prácu tam má tvoj priateľ? :D

    Tak si teda aj ty uži prázdniny, a dúfam, že sa tu objaví čo najviac článkov. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :) On pracuje v sklade s oblečením :) a ten plat tam je neporovnateľný oproti nám :/ ja zase musím dohnať tvoje články! :D

      Odstrániť
  4. Gratulujem k úspešnému ukončeniu prvého ročníka, si šikula :) Voľno a prázdniny ti trocha závidím, tiež by sa mi hodili, aspoň by som sa konečne naplno mohla venovať všetkým rozrobeným veciam a plánom. Bez voľna to musím natlačiť do medzičasu práce, športu, práce a troche oddychu :D
    Verím, že tú inšpiráciu nájdeš, námetov je predsa všade plno. Papa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej ďakujem za krásny komentár :) Ono človek stále má plány a kopu inšpirácii práve vtedy keď na nich nemá čas a zrazu keď to príde, nevie kde začať :D Aspoň so mnou to tak je :( tak preto to píšem...aa verím, že aj ty sa dočkáš, nedá sa v kuse pracovať, určite to voľno niekd natlač, držím palce nech sa to podarí :)

      Odstrániť
  5. Gratulujem k ukončeniu prvého ročníka! Šikovná :)
    Ja to mám s priateľom toto leto podobne, akurát on šiel len do Brna... Bohužiaľ, ako oficiálne zamestnaná si už nemôžem dovoliť behať hore-dole. Snáď to bez nich zvládneme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jee, ani by mě nenapadlo, že tvůj blog někdy objevím :)
    Moc hezký článek a doufám, že to tak vydrží i dále.
    Jestli si vzpomínáš.... Čokoládová žabka :D

    OdpovedaťOdstrániť