štvrtok, 19. júna 2014

Trendy tohto obdobia

AHOJTE :)

Určite ste si aj vy všimli, že niektoré veci sa na inšpiratívnych a motivujúcich obrázkoch nachádzajúce častejšie a dostali sa do podvedomia módy očosi viac. Mnoho z nás to neprehliadlo takisto a v roku 2014 už nejaký čas prevládajú určité prvky, ktoré môžeme označiť trendmi (trendami?? :D I don´t know) tohto obdobia. Zhrniem niekoľko z nich, ktoré som práve zozbierala. Niektoré tu sú už nejakú dobu (presnejšie mnoho z nich bolo populárnych už minulý rok), no neustále si držia svoje čestné miesto.
Akým z nich ste podľahli vy??

Keďže je leto a neodmysliteľne k tomu patria plavky začnem nimi. Osobne by som si tento typ s čiernym lemom (bandažové plavky) kľudne obliekla, páčia sa mi ale nechystám si ich kupovať, pretože plavky tento rok mám. Ale ak by som nemala boli by tieto horúcim kandidátom :)

Asymetrická sukňa. Samozrejme stále je aktuálny aj asymetrický typ sukne, ktorá je vzadu dlhšia a vpredu kratšia, no rozhodla som sa upriamiť skôr na túto novinku. Môj postoj nie je veľmi pozitívny, pretože to nie je môj štýl ale každá sme iná ;)

Toto je ono. Krátky top nad pupok a rifľové kraťasy s vysokým pásom a rozstrapkanými okrajmi :) Top teda nemusím a nenosím ale, kto má výstavné brucho tak závidím ;) ale zato kraťasy sú cez leto určite top!

Legíny s nápisom. Čo vravíte na toto? Často sú fotky s neónovými botaskami :) Podľa mňa sexi ale kvôli tej propagovanosti medzi IN vecmi dlho nebudú...

Ačková sukňa. Pravdu povedať, páči sa mi na iných ale nie na mne :D Aaaa nie každá :)

Bandažové šaty. Noo to u mňa asi nie :/ Aale ináč not bad.

Zlatá reťaz alebo všeobecne mohutné náhrdelníky. Najprv som si hovorila ako to môže niekto nosiť, no too bolo dávno a pochopila som :D 

A na záver vec, po ktorej moje srdiečko prahne práve najviac :) Plátnený batoh. Je veľmi milý a praktický doplnok na obdobie festov, ktoré je pred nami ako stvorený ;)

Bodli by tu určite ešte aj rifľová bunda, zrkadlové pilotky či Céline tričko, no práve tieto mám pocit, že tu sú už dlhšiu dobu...

Na čo som zabudla?? :)


5 komentárov:

  1. take plavky by som brala ale nič z toho nemam:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie plavky sú fakt napohľad veľmi pekné :)

      Odstrániť
  2. Také plavky som si pôvodne chcela kúpiť, ale ďalšie plavky tento rok určite nepotrebujem. No, ďalších pár rokov (kedysi som bola na plavky úchylná). Mám asymetrické kraťasy, výrazné šperky, áčkovú sukňu a nosila by som aj holý pupok (keď som bola tímedžerka, presne tento štýl som nosila), ale veľmi sa mi to nehodí k pracovnej pozícii (nechcela by som, aby ma tak stretli kolegovia) :D
    Bandážové šaty sa mi páčia už pár rokov, ale v trocha inom strihu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To chápem, práca je prvoradá aa je fajn keď na to dbáš lebo zdá sa mi, že v dnešnej dobe ľudia strácajú súdnosť :/ ale vyzeráš na dobrú nákupnú maniačku! :D ;) Tú áčkovú sukňu asi vyskúšam tiež :)

      Odstrániť
  3. Páči sa mi hlavne tá sukňa, i keď by na môj vkus mohla byť trošku dlhšia, inak je perfektná :)

    OdpovedaťOdstrániť