sobota, 28. júna 2014

Zabíjam čas filmami

Ahoj! :)

Odrazu mám toľko voľného času, že od radosti neviem čo s ním a verte mi, že ma to aj pomaly ale isto prestáva baviť :/ Človek vždy ozaj chce to, čo práve nemá, DAMN! Ak sa náhodou cítite podobne, mám pre vás zopár tipov ako si spestriť večer napríklad nejakým filmom a zase mám aj film, ktorému som neprišla na chuť a doteraz nepochopím ako to môže byť taký trhák. Sto ľudí, sto chutí.

1. We´re the Millers
Doosť dobrá komédia. Vlastne všetky filmy, ktoré tu odporučím sú zväčša komédie a niektoré z nich majú štipku aj iného žánru aaale! pri tomto titule určite neoľutujete a vtiahne vás do deja :) Nevadí, že sa jedná o nejakú rodinku lebo vôbec to nie je len taká obyčajná rodinka :D Jennifer Aniston ako mama striptérka, jej manžel (ktorý btw hral aj Vo štvorici po opici) David Burke - díler drog no a ich podarené deti Emma Roberts a Will Poulter ;)


2. The Awkward Moment 
No a teraz nasledujú komédie s frekventovaným výskytom Zaca Efrona :D Neviem prečo ale baví ma na neho pozerať a tieto roly, ktoré stvárnil v oboch komédiách čo spomeniem mu ozaj sadli. Mladý hajzel mu asi pasuje :D Komédia je nakoniec romantická a aj vcelku reálna čo oceňujem.

3. Neighbors 
Toto som pozerala akurát dnes a smiala som sa asi počas celej hodiny a pol :D Navyše okrem pekných hercov tam uvidíte maličké bábo - dievčatko, ktoré ma očarilo asi najviac a zakaždým rozosmialo len jedným záberom naň :D Neskutočne krásna princezná a šialené scény. Taktiež odporúčam!!!


4. The wolf of Wall Street
Na záver film, ktorý je všade ospevovaný ale ja som mu nedokázala prísť na chuť :( Má 3 hodiny!!! Že 3 hodiny??!! WTF...nedokázala som dopozerať ani jednu hodinu z neho lebo sa mi to zdalo úplne trápne, bez pointy, útržkové, raz hovoria príbeh o tom a odrazu je pointa niekde inde. Sklamal ma a to som ho sťahovala asi pol dňa :D  Leondardo DiCaprio nech radšej ostane v Titanicu ;)

Aké komédie odporúčate vy?? 

15 komentárov:

  1. Mě nezklamou Nesvatbovi, Sex ve meste :) a pak - Disconnect, Osudový dotek

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nesvatbovi som nevidela ale pozrela som si to cez google a hrá tam Owen Wilson taakže to vyzerá sľubne, ďakujem za tip :) Sex v meste ako film som videla aa takisto aj Osudový dotyk (pri tomto filme som sa bála). Disconnect pozerám, že je tiež dráma či triler tak to musím mať takú náladu aby som sa odhodlala si to pozrieť :)

      Odstrániť
    2. Tak mrkni a napiš jak se ti líbili:)) ještě mám v pc- bez kalhot, samec, drž hubu, wasabi :)

      Odstrániť
    3. Tie 4 som videla všetky a tie sú tiež dobréé ;) :D

      Odstrániť
  2. Dobré tipy! Vlka si plánujem pozrieť už... ehm, dlho :D
    Ja momentálne závislačím na seriáloch ♥
    /Ináč toto bude trochu mimo, ale minule som si celý deň spievala tvoj cover We found love :D/

    fairytaletea.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môžeš dať aj tipy na seriály :)) Práve som dopozerala Prefíkané slúžky, Upírske denníky a Pretty Little Liars ma prestalo baviť :(
      Wau, to vážne?? :O :D To si nesmierne cením teda, že si niekto spieva môj cover :) Fakticky, neprestávaj s tým! :D

      Odstrániť
  3. Ja odporucam Dom Hemingway a Grand Hotel Budapest :)


    Pozyvam na letnu Sally Hansen a Oriflame giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nepoznám ani jeden, takže sa mi tie tipy zbierajú :) ďakujeem a takisto aj za pozvanie na GA ;)

      Odstrániť
  4. Moc děkuji za tipy, zrovna jsem nějaké scháněla :)
    Já můžu doporučit Dál než se zdálo a Co ty jsi za číslo? :))

    Měj se krásně!
    Angelika


    taste-of-the-style.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo ty si za číslo som chcela pozerať dvakrát, no bohužiaľ stále som bola s priateľom a on to zrušil asi po 10 minútach :D

      Odstrániť
  5. Super :) ja milujem všetky žánre filmov :) a najviac horory :) a neviem tu vybrať jeden ktorý by som určila za super keď všetky sa mi páčia :) Ďakujem ti za typy filmov :) Neighbors je super :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja horory nemôžem :D nemyslím si, že nemám dosť silný žalúdok ale potom sa mi snívajú blbosti tak sa tomu vyhýbam :D a ja ďakujem za pozvanie :)

      Odstrániť
  6. všetky poznám, ale zažiaľ som videla len We're The Millers :).
    inak, filmy, hm... :D. tak momentálne som pozerala také skôr drámy, ako Unconditionally či Time Travelers Wife, alebo typický Seven Pounds :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani jeden nepoznám ale poznačím si, že "drámy" a keď budem mať "dramatickú" náladu po niečom z toho siahnem ;)

      Odstrániť
  7. ten posledný som si chcela pozrieť, ale zatiaľ som sa k tomu nedostala:)

    OdpovedaťOdstrániť